onsdag, december 30, 2009

en uppdatering behövs nog :)

Jadu vad har hänt sen sist?:) Jag har jobbat arsletav mig ända sedan den 10e december :) Så alltså studerat på dagarna och jobbat på kvällstid ^^ Så himla kul:) Blev faktiskt utsedd till dagens säljare i söndags :) Så stolt :D Så jag har skaffat mig nya vänner på jobbet, bl.a. Boppers(han heter så) Sjukt pratglad pöjk och extremt trevlig :D vi tog en krogen runda den 23e och pratade lite skitsnack :D köpte en drink av nio ;P haha :) lyx^^ Nu har det ju även varit julafton och så vidare :) Den 24e hade vi bror och hans familj här hemma hos oss :) Den underbaraste brorsonen hade fått en skördetröskel i julklapp(lego) och vi hade lite kvalitetstid och byggde ihop den tillsammans^^ Sedan fick han äran att läsa på paketen som låg under granen^^ Sedan var det en lugn kväll med familjen :) Ända sedan julafton så har jag jobbar rumpan av mig med lite finare ord :P För vad gör man inte för pengar?(A) haha :P Men idag är jag hemma, har så himla ont i mina bihålor :( Och ont i halsen, knappt någon röst :( Så inget bra att sitta i telefonen hela dagen om man inte har någon röst :P haha så jag tog ledigt idag och åker istället ut till pojken och firar nyåret där :) ja det var väl allti en snabb genomgång :) Ska titta till tvättmaskinen nu innan jag ska ut på en liten promenad :) ÄR så sugen på vinter choklad^^ puss & knull mina hjältegull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar