fredag, december 18, 2009

en lyckad torsdag trots allt :)

Ja du jag börjar väl vid redovisningen. Vi satte ihoparbetet det fortaste vi kunde och sprang iväg för att redovisa :) Gick inte så bra egentligen eftersom vi inte tränat på vad vi skulle säga, men det gick vägen iaf :) Sedan hade jag internationell ekonomi prov och de gick super :D jag svarade på ALLA frågor :D Hoppas hoppas på ett Vg kanske :D Sedan började jobbpasset 17.30 :D fick beröm av VDn att min uttöjning (eller penna som han sa) var fin :D blev så glad^^ tror att de hade lite att göra med att dagen gick så himla bra:D eller jag ska nog säga kvällen^^ Asså vilken känsla! :D Att kunna sälja till en person som inte är medgörlig, fy fan asså vilken härligt känsla :D Det gjorde min dag, och det gick ju så jävla bra på jobbet igår^^ SÅ nu sitter jag här i skolan, ska strax ha make up ground praktiskt prov :) Sedan i eftermiddag är det mina fina lussebullar med vitchoklad so mde ska bjudas på :D bye bye lingonpaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar