fredag, januari 01, 2010

Grattis födelsedags barnen & ett gott nytt årfortsättning :)

Vill börja med att Gratta födelsedagsbarnen Denise och Ludde :D Ja må dom leva, Ja må dom leva, Ja må dom leva uti hundrade år! Javisst ska dom leva, Javisst ska dom leva, Javisst ska dom leva uti hundrade år! Hipp Hipp Hurra! Gårdagen firades här ute i öregrund med pojken och hans familj :) Började med att jag, sjuk, åkte ut till öregrund i onsdag och fick skjuts nästan ända fram till dörren med BUSSEN (!) :D sjukt coolt^^ Sedan var det en lugn kväll med Björnen och Lillebror :) Vi satt och spelade lite Poker :) Igår vaknade jag upp och vi begav oss till Rondellen för att handla raketer :D (Sjukt kul man kan ha med lite raketer)För min och Lillebrors del så blev det hembyggda raketer ( av köpa såklart) Och jävlar vilka smällar :D Haha! Så det blev några hemma gjorda bomber och sedan blev klockan mycket och det var ju dags för Grevinnan och betjänten :) Vi satt i soffan, nästan hela familjen, och tittade :) Sedan var det ut och smälla lite till :D Självklart så lyckadesjag drutta i en snöhög när jag skulle tända en raket, så hela jag blev dyngsur xD hahaha! men det stoppade inte mig från att skjuta ÄNNU mera ^^ sen var de ju lite mys framför twilight filmen innan klockan blev halv tolv. Då bar det av mot klockstapeln för att se fyrverkerierna :) Så lillebror, björnen och jag gav oss :)Det var riktigt mysigt :) Därefter gick vi ner på byn för att smälla av lite egna raketer :) men det gik ju inte... Vi blev tvugna att röra oss hemåt p.g.a några dumma små pojkar -.- TYPISKT! Men kvällen blev lyckad iaf^^ Så nu sitter jag här i sov t-shirten och det är bara jag och lillebror hemma :) Björnen har övningskört till östhammar med mor och far för att ta bussen 16.30 tillbak :) Så det blir ytterligare en slappar dag antar jag :) för imorgon är det jobb som gäller igen^^ :D så bajs bajs mina vänner :) ha en riktig bra fortsättning på detta nya år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar