tisdag, december 01, 2009

I got a feeling^^

Helgen har varit väldigt lyckad :)I fredags så tog jag det lugnt hemma med älsklingen, monkan, syster och Isa :) Vi satt med vinglaset i högsta hugg och spelade poker :D så himla kul^^ synd dock att jag förlorade, men det är en annan femma :) I lördags var det julmiddag för Mamma Askström så jag och pojken begav oss till Gottsunda för att passa den underbaraste, Lille Grodan ^^ Så där hemma satt vi i lördags till söndag :) DÅ hör kusin sara av sig och frågar om vi vill med ner på staden och titta på fyrverkerier :D och det kan man ju inte säga nej till^^ så jag slängde iväg ett sms till mia och frågade om jag fick ha grodan med mig ner på staden för fyrverkerier och sedan FIKA :D så vi bar av ner på stan :) och grodan var helt faschinerad av alla olika färger som sköt upp i himlen :) måndag: låg jag hemma sjuk:( mådde så himla dåligt att jag inte ville gå till skolan, kanske smittade någon (!) tisdag (idag): imorse åkte jag med pappa in till staden :) Allt för att få övningsköra in till staden :) så bilen gick hemifrån 07.15 :) det var en skön känsla, det snöade, och regnade oxp i och för sig, men ändå :D en härlig känsla att äntligen få se lite snö^^ jag hade nämligen pratat med Mike igår om att jag tror inte att vi får någon snö i år, men lite har ju redan kommit kom jag på idag :) iaf :) väl i skolan, klockan var väl runt 07.35, så var det flesta delarna av skolan ner släkt (!) i fönstrena hade jul stjärnorna kommit upp, och utanför fönstret, där fanns de snö :) En riktig julstämning :D 1. Snö :D 2. Julstjärnor ^^ 3. Ner släkt och mysigt ^^ SÅ himla skönt :D Om man ändå fick den känslan varje morgon, då skulle man nog överleva dom långa dagarna i skolan. Jag vet att jag kan iaf leva på den känslan HELA dagen, måste helt enkelt, slutar ju inte förän 17.05... men de känns bra idag : D så nu har jag fördrivit tiden från de att jag kommit hit, en timme allt som allt^^ så nu ska jag bege mig till organisation & ledarskap^^ Ha en bra julstämnings dag allihopa :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar