söndag, december 06, 2009

Björn & Karls födelsedag <3

klockan 08.00 ringde klockan och jag begav mig upp ur den underbart sköna sängen för att laga pannkakor till pojkarna som fyller år idag ;D så jag gick upp :) fixade pannkakor, klippte till rosorna och tände ljusen :) sedan var det bara väckningen som saknades ^^ pannkakorna var goda så jag hoppas dom uppskattades^^ familjen Karlsson sov här igår :D Var så himla kul att få träffa dom igen:) de varlänge sen eftersom jag inte kunnat ta mig ut :( men nu är de lättare med ett busskort som gäller ändå till öregrund :D dagen har varit lång men innehållsrik^^ Började med att grädda pannkakor för fulla muggar:) Sedan var det att fixa sig och bege sig till julmarknaden :D (som företaget skulle ha stått på-.- ) köpte nougat :D YUMMI!:D sedan bar det av hemåt igen och hade mys tills familjen Karlsson skulle åka hem igen :( sedan har det blivit att sitta vid datorn och vilat lite på älsklingens arm <3 Så nu älskling är du ett år äldre och klokare(förhoppningsvis) ^^ Gröna skylten redo :D LilleBror: Byssmyndig och allt^^ Akta dig för alla tjejerna, dom kan bli som klister på dig ;D Ha en perfekt dag :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar