torsdag, januari 14, 2010

vill inte

Just nu sitter jag här i skolan, har en håltimme på 4 timmar.... Och två lektioner på hela jävla dagen -.- Jag sitter och sliter med halvårsrapporten till företaget, men det är bara jag som verkar engagera mig... Om den inte är klar till imorgon, så vill jag inte ta på mig ansvaret för de. Det är ingen som är driven att göra något och sen så är vi två man kort. Och den ska in imorgon (!) :O Lite stressad... så nu skulle jag vilja ha CellaVie och prova på, bra för en stressad mage, återställer typ bakterifloran i magen :) låter lite proffsigt^^ sen så är veckan sjukt stressig. I måndags var det jobb, i tisdags = skola, sen jobb, onsdag=jobb, torsdag=skola, halvårsrapport sen jobb, imorgon är det värsta hemska dagen.... Jag har klarat av Internationell Ekonomi kursen och fått godkänt på båda proven men ändå måste jag skriva om sista provet imorgon... och jag jobbar till 21.00 ikväll :O hatar skolan, och det är inget jag brukar göra... Jag tycker annars om skolan(förutom dom tidiga mornarna) men inten är donm prackar på en allt på en gång.., *puuuuust* men man får väl gilla läget antar jag, bita ihop och tänka att snart bär det nog av till USA ett år :D WOHO!!!!! :D annars leker livet :) Jag jobbar och kännar mina egna pengar, igen :) Jag går ut skolan snart och sen planerat klart min framtid :) Har höga drömmar men jag har lärt mig att man ska ha höga mål ^^ då når man längre ;) men nu är de ju så att jag måste skriva klart den här skit grejen... Så, bye bye äppelpaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar