söndag, januari 24, 2010

:D

WOW! Vilken jävla toppen dag :D Inte fan märks det att jag bara har 45% tur idag :P Ta dig Jävla Daily Lucky på FB xP Jag har fan 100% (!) tur idag :D Började dagen dock inte så bra, löften hölls inte, men what the hell, ta dom :D Sedan bar det av till jobbet, 12.00-18.00, första timmen så slog jag mitt rekord att sälja i timmen :D när jobbtimmarna sedan led mot sitt slut, så slog jag itt dags rekord i säljning ganska rejält :D så jävla nöjd med dagen ^^ sen kom jag hem, fick riktig mumsigt mat av min älskade mor, sedan kom björnen, min älskade hem :) och nyss, ringde hemtelefonen... och gissa om jag fick riktigt gosiga nyheter?^^ Det är som ett mirakel när ett barn har blivit fött - ut kom en liten mänska som ingen förut mött! Ett spädbarn är så vackert och dess doft helt underbar. Och det är nåt visst med blicken som är sällsamt vis och klar. Från den stund man tar emot det blir inget mer detsamma. För ett barn förändrar livet för sin pappa och sin mamma. Ett sånt hav av ömsint kärlek som plötsligt väller fram för detta lilla under som ännu vägs i gram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar